Kiterjesztett garancia vásárlás

                                 Válasszon alap és prémium csomagjaink közül

Hogyan működik a szolgáltatás?

A kiterjesztett garancia alap biztosítási csomag a gyári jótállási idő lejártát követően is lehetőséget nyújt a termék meghibásodása estén fellépő kárigény fedezésére.

Kiterjesztett garancia 3 évre vásárolható, nem csak új, hanem használt készülékre is. A garancia megvásárolható a gyári jótállás ideje alatt, vagy annak lejárta után, a készülék megvásárlását követő 8 éven belül

Az alap biztosítás díja 3 évre 29.990 Ft

Kiterjesztett garancia háztartási nagygépekhez vásárolható (pl. tűzhelyek, sütők, páraelszívók, hűtők, mosógépek, mosogatógépek, szárítógépek).

A biztosítási szerződés megkötését követő 30 napon belül nincs lehetőség javítási kérelemmel fordulni a Biztosítóhoz. 

A szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz: +36 1 252 1773.

Milyen előnyei vannak a biztosításnak?

  • Ingyen javítjuk a készüléket, ha meghibásodik
  • Kicseréljük a készüléket, ha nem javítható
  • Fedezzük a javításhoz kapcsolódó szállítás, valamint a be- és kiszerelés költségét
  • Országos szervizhálózattal rendelkezünk - egész évben rendelkezésére állunk
  • Képzett és felkészült szakemberekkel dolgozunk
  • Eredeti Electrolux alkatrészeket használunk a javítás során

Hogyan vásárolható meg a biztosítás?

A kiterjesztett garanciát az alábbi lehetőségek valamelyikén vásárolhatja meg:

  • hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon
  • vagy töltse ki az online űrlapot

Figyelem! Az Electrolux Kiterjesztett Garanciát más, az Electrolux által önkéntesen adott, a törvényi előíráson felüli évekkel kiegészített jótálással már rendelkező készülékekre, technikai okok miatt nem lehet megvásárolni.

További információk

Ha további kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon.

Az Általános Szerződési Feltételek itt tekintheti meg. 

 

 

Hogyan működik a szolgáltatás?

A kiterjesztett garancia prémium biztosítási csomag a gyári jótállási idő lejártát követően is lehetőséget nyújt a termék meghibásodása vagy véletlenül bekövetkező megrongálódása estén fellépő kárigény fedezésére.

Kiterjesztett garancia 3 évre vásárolható, nem csak új, hanem használt készülékre is. A garancia megvásárolható a gyári jótállás ideje alatt, vagy annak lejárta után, a készülék megvásárlását követő 8 éven belül.

A prémium biztosítás díja 3 évre 39.990 Ft

A kiterjesztett garancia háztartási nagygépekhez vásárolható (pl. tűzhelyek, sütők, páraelszívók, hűtők, mosógépek, mosogatógépek, szárítógépek).

A biztosítási szerződés megkötését követő 30 napon belül nincs lehetőség javítási kérelemmel fordulni a Biztosítóhoz. 

A szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz: +36 1 252 1773.

Milyen előnyei vannak a biztosításnak?

  • Ingyen javítjuk a készüléket, ha meghibásodik
  • Kicseréljük a készüléket, ha nem javítható
  • Fedezzük a javításhoz kapcsolódó szállítás, valamint a be- és kiszerelés költségét
  • Országos szervizhálózattal rendelkezünk - egész évben rendelkezésére állunk
  • Képzett és felkészült szakemberekkel dolgozunk
  • Eredeti Electrolux alkatrészeket használunk a javítás során

Hogyan vásárolható meg a biztosítás?

A kiterjesztett garanciát az alábbi lehetőségek valamelyikén vásárolhatja meg:

  • hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon
  • vagy töltse ki az online űrlapot

Figyelem! Az Electrolux Kiterjesztett Garanciát más, az Electrolux által önkéntesen adott, a törvényi előíráson felüli évekkel kiegészített jótálással már rendelkező készülékekre, technikai okok miatt nem lehet megvásárolni.

További információk

Ha további kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon.

Az Általános Szerződési Feltételek itt tekintheti meg.