Kiterjesztett garancia vásárlás
Válasszon alap és prémium csomagjaink közül
Hogyan működik a szolgáltatás?
A kiterjesztett garancia alap biztosítási csomag a gyári jótállási idő lejártát követően is lehetőséget nyújt a termék meghibásodása estén fellépő kárigény fedezésére.
Kiterjesztett garancia 3 évre vásárolható, nem csak új, hanem használt készülékre is. A garancia megvásárolható a gyári jótállás ideje alatt, vagy annak lejárta után, a készülék megvásárlását követő 8 éven belül.
Az alap biztosítás díja 3 évre 29.990 Ft
Kiterjesztett garancia háztartási nagygépekhez vásárolható (pl. tűzhelyek, sütők, páraelszívók, hűtők, mosógépek, mosogatógépek, szárítógépek).
A biztosítási szerződés megkötését követő 30 napon belül nincs lehetőség javítási kérelemmel fordulni a Biztosítóhoz.
A szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz: +36 1 252 1773.
Milyen előnyei vannak a biztosításnak?
- Ingyen javítjuk a készüléket, ha meghibásodik
- Kicseréljük a készüléket, ha nem javítható
- Fedezzük a javításhoz kapcsolódó szállítás, valamint a be- és kiszerelés költségét
- Országos szervizhálózattal rendelkezünk - egész évben rendelkezésére állunk
- Képzett és felkészült szakemberekkel dolgozunk
- Eredeti Electrolux alkatrészeket használunk a javítás során
Hogyan vásárolható meg a biztosítás?
A kiterjesztett garanciát az alábbi lehetőségek valamelyikén vásárolhatja meg:
- hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon
- vagy töltse ki az online űrlapot
Figyelem! Az Electrolux Kiterjesztett Garanciát más, az Electrolux által önkéntesen adott, a törvényi előíráson felüli évekkel kiegészített jótálással már rendelkező készülékekre, technikai okok miatt nem lehet megvásárolni.
További információk
Ha további kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon.
Az Általános Szerződési Feltételek itt tekintheti meg.
Hogyan működik a szolgáltatás?
A kiterjesztett garancia prémium biztosítási csomag a gyári jótállási idő lejártát követően is lehetőséget nyújt a termék meghibásodása vagy véletlenül bekövetkező megrongálódása estén fellépő kárigény fedezésére.
Kiterjesztett garancia 3 évre vásárolható, nem csak új, hanem használt készülékre is. A garancia megvásárolható a gyári jótállás ideje alatt, vagy annak lejárta után, a készülék megvásárlását követő 8 éven belül.
A prémium biztosítás díja 3 évre 39.990 Ft
A kiterjesztett garancia háztartási nagygépekhez vásárolható (pl. tűzhelyek, sütők, páraelszívók, hűtők, mosógépek, mosogatógépek, szárítógépek).
A biztosítási szerződés megkötését követő 30 napon belül nincs lehetőség javítási kérelemmel fordulni a Biztosítóhoz.
A szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz: +36 1 252 1773.
Milyen előnyei vannak a biztosításnak?
- Ingyen javítjuk a készüléket, ha meghibásodik
- Kicseréljük a készüléket, ha nem javítható
- Fedezzük a javításhoz kapcsolódó szállítás, valamint a be- és kiszerelés költségét
- Országos szervizhálózattal rendelkezünk - egész évben rendelkezésére állunk
- Képzett és felkészült szakemberekkel dolgozunk
- Eredeti Electrolux alkatrészeket használunk a javítás során
Hogyan vásárolható meg a biztosítás?
A kiterjesztett garanciát az alábbi lehetőségek valamelyikén vásárolhatja meg:
- hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon
- vagy töltse ki az online űrlapot
Figyelem! Az Electrolux Kiterjesztett Garanciát más, az Electrolux által önkéntesen adott, a törvényi előíráson felüli évekkel kiegészített jótálással már rendelkező készülékekre, technikai okok miatt nem lehet megvásárolni.
További információk
Ha további kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 252 1773 telefonszámon.
Az Általános Szerződési Feltételek itt tekintheti meg.