Támogatás: Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
- Hogyan érhetem el Önöket, ha segítségre van szükségem?
- Hogyan vehetek részt a webáruházban megjelenített országos Electrolux promóciókban?
- Hol találok tartozékokat és alkatrészeket?
- Hol tehetek panaszt?
- Külön regisztrálnom kell a vásárlásomat, ha részt akarok venni az Electrolux marketing promócióiban, amikor a megrendelt termék mellé egyéb ajándékot is kapok?
- Mit tegyek, ha nem kapom meg a promóciós ajándékot az ígért határidőn belül?
- Mit tegyek, ha nem működik a promóciós regisztráció?
Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.
Fenntarthatóság
Szeretne többet tudni arról, hogyan dolgozunk egy fenntarthatóbb életmódért? Itt olvashat erről.