Támogatás: Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
- A megrendelésem még nem érkezett meg, pedig már lejárt a megadott határidő.
- Hétvégére is kérhetem a kiszállítást?
- Hogyan adhatom meg vagy módosíthatom a szállítási címet?
- Hogyan kapom meg a megrendelésemet?
- Hogyan küldhetem vissza a terméket?
- Hol találom az azonosítószámot a rendelésem nyomon követéséhez?
- Kérhetek szállítást külföldre is?
- Megadhatom, hogy mikorra kérem a kiszállítást?
- Megválaszthatom, hogy melyik napra és hány órára kérem a szállítást?
- Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelésemet?
- Mennyibe kerül a szállítás és a beüzemelés?
- Mi történik, ha nem vagyok itthon, amikor megérkezik a szállító?
- Milyen szállítási módok közül választhatok?
- Mit kell tennem, ha a termékhez járó dolgok hiányoznak (pl. tartozék, kezelési utasítás)?
- Miután megkapták a visszaküldött terméket, hogyan kapom vissza a vételárát?
- Szállítanak az ország minden területére?
- Személyesen is átvehetem a megrendelésemet?
Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.
Fenntarthatóság
Szeretne többet tudni arról, hogyan dolgozunk egy fenntarthatóbb életmódért? Itt olvashat erről.