Támogatás: Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
- ÁFA-s számlát kérek...
- Biztonságos a fizetési rendszer?
- Fizethetek céges kártyával is?
- Hogyan kaphatok másolatot a számláról?
- Hogyan módosíthatom a számlázási címet? Kérhetek számlát cég névre is?
- Mennyi idő alatt kapom meg a visszautalt vételárat?
- Mikor lesz megterhelve a hitelkártyám?
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Mit jelent a 20 napos visszavásárlási garancia?
- Nem tudom befejezni a vásárlást. Mit kell tennem?
- Szeretnék többet tudni egy termékről, mielőtt megrendelem. Hol találok részletes információt?
- Szükséges-e ÁFA-t fizetnem?
Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.
Fenntarthatóság
Szeretne többet tudni arról, hogyan dolgozunk egy fenntarthatóbb életmódért? Itt olvashat erről.