Probléma
- A főzőlapot nem lehet aktiválni, vagy nem működik
- A főzőlap nem működik
- A főzőlap kijelzőjén nem jelennek meg szimbólumok
- A főzőlap bekapcsol, de a felhasználói felület nem reagál / nem reagál
Alkalmazható
- Indukciós főzőlapok
- Kerámia főzőlapok
- Tűzhelyek
Megoldás
Ha a főzőlap közvetlenül a csatlakoztatás után nem működik/nem jelenít meg semmilyen szimbólumot, az esetleges helytelen telepítést jelez.
Ellenőrizze, hogy a főzőlap megfelelően van-e csatlakoztatva az áramforráshoz, a telepítési utasításoknak megfelelően.
Ha a főzőlap a telepítés után egy idő után leállt, ellenőrizze az alábbi okokat a probléma megoldásához:
1. Válassza le a készüléket az elektromos hálózatról legalább 30 másodpercre.
Megjegyzés: A készülék alaphelyzetbe állításához húzza ki a konnektorból, és várjon 30 másodpercet, mielőtt újra csatlakoztatja. Beépített készülékek esetén, ahol a készüléket nem lehet kihúzni a konnektorból, a főkapcsolótáblán (RCD kapcsoló) keresztül le kell választani a hálózatról.
2. Győződjön meg arról, hogy legfeljebb 10 másodperc telt el a készülék aktiválása óta.
Aktiválja újra a készüléket.
3. Ügyeljen arra, hogy ne érintsen meg egyszerre több szimbólumot.
Csak egy szimbólumot érintsen meg.
4. Tisztítsa meg a kezelőpanelt a víz- és zsírfoltoktól.
5. Kapcsolja ki a gyermekzárat (az "L" szimbólum azt jelzi, hogy a gyermekzár be van kapcsolva).
Az eljárás a készülék típusától függ. Töltse le a felhasználói kézikönyvet .
6. Kapcsolja ki a STOP+GO funkciót.
Tekintse meg a teljes leírást a használati útmutatóban, mivel az eljárás a készülék típusától függ.
7. Kapcsolja ki a Demo módot.
8. Forduljon egy hivatalos szervizközponthoz.
Ha a fenti tanácsok nem oldják meg a problémát, javasoljuk, hogy keressen fel egy szervizmérnököt.